Albert - fotograf Warszawa

Albert
Warszawa
CENA: 2900 ZŁ
/ SESJA
ODSŁON: 5703
POLECEŃ: 86
ZADAJ PYTANIE

Dlaczego robię zdjęcia? 

Jak ktoś mnie zapyta to w skrócie odpowiem: bo to lubię.

Ale na to pytanie nie da się odpowiedzieć w skrócie. 
Nie znam wielu osób którym praca sprawia przyjemność, a ja właśnie do nich należę.

Uwielbiam poznawać nowych ludzi, uwielbiam ich fotografować.

Uwielbiam fotografować emocję, radość, zabawę.

Uwielbiam gdy częstujecie mnie ciastem na progu Waszego domu.

Uwielbiam z Wami rozmawiać, słuchać Was i Waszych historii.

Uwielbiam oddawać Wam gotowy album ze zdjęciami i widzieć Wasze miny.

Ja czuje się wtedy jak pisarz, który właśnie ukończył nową książkę.

Fotografuje kluczowe momenty, ale uwielbiam fotografować także to wszystko wokół.

Z każdego reportażu tworzę historię - Waszą historię.

A każdy ślub to inna historia – jest to szczególne wydarzenie dla Was jak i Waszych rodzin i znajomych.

Wszystko inne choć najwspanialsze przeminie, bo nie da się zatrzymać jedzenia, czy pięknych kwiatów na wieki.

A zdjęcia będą właśnie taką pamiątką, to one zostaną z Wami na zawsze.

A jeśli nie będę wspaniałe nie da się już tego zmienić, ani powtórzyć.
Dlatego o zdjęciach ślubnych warto pomyśleć jako o pamiątce, a nie tylko o fakcie aby były tylko dla formalności.

Zdjęcia będą Wam przypominać ten piękny dzień przez całe życie.

A ja zawsze daje z siebie 200% bo chcę aby to były piękne zdjęcia, aby tworzyły piękną historię ślubną.

Zdjęcia na których będzie zatrzymana Wasza radość.

I właśnie te zdjęcia motywują mnie do działania, ładują moje akumulatory.

I dlatego to robię, chcę dawać radość Wam i sobie bo gdy Wy jesteście szczęśliwi, to ja też.

Chciałbym Was poznać, stworzyć dla Was wspaniałą historię - pozwólcie mi na to.

Czy mogę dodać coś więcej, może to że nie reżyseruję - jestem obserwatorem, nawet wtedy gdy musicie stać na krześle aby sięgnąć po wysoko zawieszoną suknię. Doświadczenie pozwala mi być o krok przed .... dzięki temu reportaż wygląda naturalnie, każde zdjęcie harmonijnie łączy sie z kolejnym. Uważam, że właśnie taki reportaż będzie największą pamiątką. Ale nie zapominam też o zdjęciach które nabierają mocy wraz z upływem czasu. Zdjęcie grupowe, z rodzicami, dziadkami, znajomymi - to one będą pamiątką po latach, bo na nich będą bliskie Wam osoby.

Nie napisze, że wykonałem tyle ślubów, posiadam tyle lat doświadczenia. Moje postrzegania świata jako fotografa ślubnego zmieniło się już wielokrotnie i zapewne zmieni sie jeszcze nie raz. Nie będę Was przekonywał, że każdemu da się zrobić wspaniałe zdjęcia, że każdego można ustawić, pokazać mu co i jak, że na pewno wyjdzie dobrze. Sami to oceńcie oglądając zdjęcia w moim portfolio. Ja chciałbym abyście czuli sie nieskrępowani, abyście byli sobą. To są zdjęcia dla Was, sesję ślubną potraktujcie jak randkę, spacer z dala od otaczającego Was zgiełku. Jestem otwarty i szybko nawiązuje kontakt, lubię z Wami rozmawiać ale na sesji chciałbym abyście zapomnieli, że jestem obok Was. Wtedy będziecie sobą a je będę mógł fotografować tak jak czuję.

Często zadajecie mi pytanie czy mam ukończony kurs liturgiczny kurs dla fotografów. Tak mam, ale Wam mogę zdradzić, że przez te wszystkie lata które fotografuję tylko 3 razy księża prosili mnie o okazanie legitymacji.

A teraz już nie zajmuję więcej czasu, siądźcie na chwilkę, zobaczcie moje zdjęcia i napiszcie do mnie.

Albert

Formularz kontaktowy
Dane zostaną przekazane fotografowi.
PORTFOLIO FOTOGRAFA
fotografia na wesela - Łódź 14
0
fotografie weselne - Maków Mazowiecki 21
0
zdjęcia ślubne - Piotrków Trybunalski 16
0
fotograf na wesele - Garwolin 98
0
zdjęcia śluby - Warszawa 22
0
fotograf na slub - Siedlce 20
0
foto wesele - Łowicz 24
0
fotograf ślub - Puławy 20
0
fotografia na ślub - Jabłonna 20
0
zdjęcia ślub - Ząbki 91
0
zdjęcia wesela - Płock 19
0
fotografia na śluby - Żyrardów 15
0
fotograf slub - Jabłonna 17
0
fotografie ślubne - Lubartów 16
0
fotografia na wesela - Łowicz 19
0
fotograf na ślub - Wołomin 88
0
fotografia na śluby - Grójec 15
0
fotograf ślub - Warszawa 200
1
zdjecia na sluby - Garwolin 215
0
zdjecia na śluby - Jabłonna 15
0
fotograf na wesela - Garwolin 89
0
zdjęcia ślub - Ryki 223
1
zdjecia slub - Tarczyn 91
0
zdjecia sluby - Płock 14
0
fotografie na ślub - Jabłonna 78
0
fotografie na slub - Ryki 17
0
fotografie weselne - Konstancin 175
0
fotografie na ślub - Warszawa 15
0
zdjecia wesela - Kock 13
0
zdjecia ślub - Marki 19
0
fotograf na wesela - Marki 102
1
foto na ślub - Lublin 21
0
zdjęcia sluby - Grójec 14
0
zdjecia na slub - Sandomierz 247
0
fotografia na wesele - Piaseczno 70
0
fotografie wesele - Piaseczno 79
0
foto wesele - Wołomin 526
0
fotografia na slub - Garwolin 126
0
fotografie na sluby - Piaseczno 15
0
fotograf na sluby - Sochaczew 86
0
zdjęcia wesele - Łuków 12
0
foto ślub - Płock 18
0
foto ślub - Łódź 13
0
fotografia na wesele - Puławy 215
0
fotografie ślubne - Kock 14
0
zdjecia ślubne - Łowicz 15
0
fotograf slub - Kielce 15
0
fotografie ślubne - Warszawa 13
0
fotografia na sluby - Płońsk 15
0
zdjęcia wesele - Zakopane 10
0
foto na sluby - Kock 13
0
zdjecia sluby - Kock 14
0
fotografie ślub - Sochaczew 10
0
zdjęcia ślubne - Lubartów 9
0
fotografia ślub - Konstancin-Jeziorna 10
0
fotografie na sluby - Ryki 12
0
fotografie na ślub - Łuków 13
0
zdjęcia na wesela - Piotrków Trybunalski 8
0
zdjecia na slub - Łuków 12
0
zdjęcia na sluby - Piaseczno 11
0
foto na slub - Marki 10
0
fotograf sluby - Lubartów 11
0
zdjecia ślubne - Żyrardów 16
0
foto na slub - Ryki 8
0
fotograf śluby - Piotrków Trybunalski 9
0
zdjęcia na wesele - Grójec 12
0
fotografie ślubne - Konstancin-Jeziorna 10
0
zdjecia na wesela - Płońsk 11
0
fotografie ślub - Piotrków Trybunalski 13
0
fotografie weselne - Płock 13
0
zdjecia slub - Garwolin 10
0
fotografie z wesela - Konstancin-Jeziorna 13
0
fotografie weselne - Lublin 12
0
foto sluby - Warszawa 13
0
fotografie ślubne - Sochaczew 11
0
fotografia wesela - Zakopane 9
0
zdjęcia ślub - Konstancin-Jeziorna 8
0
foto na wesele - Piaseczno 9
0
zdjecia ślub - Łuków 10
0
zdjecia na sluby - Łódź 8
0
zdjecia sluby - Sochaczew 12
0
Sprzęt

Czy będąc w restauracji pytacie kucharza w jakich garnkach gotował jedzenie?

Moi drodzy - pracuje na pełnoklatkowym sprzęcie Nikon FX (D4s, D4), jednocześnie używam 2 aparaty a 3 traktuje jako zapas na wypadek awarii.

O sprzęcie mogę napisać tylko tyle - jest zdecydowanie za duży i za ciężki. Ja mam za zadanie zrobić zdjęcie, a nie przestraszyć kogoś przed obiektywem. Chciałbym aby mój sprzęt był taki zgrabny i lekki jak Leica.

Ale na koniec zdradzę Wam sekret - obojętnie jak dobry nie byłby aparat to i tak zdjęcia robi fotograf.

Oferta cenowa
Nazwa
Cena
Opis
Cena
Oferta standardowa
2900 zł
2900 zł
Fotograf Albert, Warszawa
Fotograf Albert, Warszawa Ocena: 5,00 / 5 1 opiniaopinie
Przy wyborze fotografa nie kierowaliśmy się opiniami ale interesowały nas zdjęcia. Dlatego wejdźcie w galerię i sami się przekonajcie - zdjęcia mówią same za siebie! Jest w nich radość, jest urok i magia a tego właśnie oczekiwaliśmy. Ponadto Albert to bardzo ciepły człowiek, przy którym zniknęło całe nasze napięcie a my z łezką w oku spogladamy teraz na efekty jego pracy:) Dziekujemy Ci Albert ! Monika i Paweł
Monika i Paweł Styszko, ślub: 2012-04-14