Albert - fotograf Warszawa

Albert
Warszawa
CENA: 2900 ZŁ
/ SESJA
ODSŁON: 5924
POLECEŃ: 91
ZADAJ PYTANIE

Dlaczego robię zdjęcia? 

Jak ktoś mnie zapyta to w skrócie odpowiem: bo to lubię.

Ale na to pytanie nie da się odpowiedzieć w skrócie. 
Nie znam wielu osób którym praca sprawia przyjemność, a ja właśnie do nich należę.

Uwielbiam poznawać nowych ludzi, uwielbiam ich fotografować.

Uwielbiam fotografować emocję, radość, zabawę.

Uwielbiam gdy częstujecie mnie ciastem na progu Waszego domu.

Uwielbiam z Wami rozmawiać, słuchać Was i Waszych historii.

Uwielbiam oddawać Wam gotowy album ze zdjęciami i widzieć Wasze miny.

Ja czuje się wtedy jak pisarz, który właśnie ukończył nową książkę.

Fotografuje kluczowe momenty, ale uwielbiam fotografować także to wszystko wokół.

Z każdego reportażu tworzę historię - Waszą historię.

A każdy ślub to inna historia – jest to szczególne wydarzenie dla Was jak i Waszych rodzin i znajomych.

Wszystko inne choć najwspanialsze przeminie, bo nie da się zatrzymać jedzenia, czy pięknych kwiatów na wieki.

A zdjęcia będą właśnie taką pamiątką, to one zostaną z Wami na zawsze.

A jeśli nie będę wspaniałe nie da się już tego zmienić, ani powtórzyć.
Dlatego o zdjęciach ślubnych warto pomyśleć jako o pamiątce, a nie tylko o fakcie aby były tylko dla formalności.

Zdjęcia będą Wam przypominać ten piękny dzień przez całe życie.

A ja zawsze daje z siebie 200% bo chcę aby to były piękne zdjęcia, aby tworzyły piękną historię ślubną.

Zdjęcia na których będzie zatrzymana Wasza radość.

I właśnie te zdjęcia motywują mnie do działania, ładują moje akumulatory.

I dlatego to robię, chcę dawać radość Wam i sobie bo gdy Wy jesteście szczęśliwi, to ja też.

Chciałbym Was poznać, stworzyć dla Was wspaniałą historię - pozwólcie mi na to.

Czy mogę dodać coś więcej, może to że nie reżyseruję - jestem obserwatorem, nawet wtedy gdy musicie stać na krześle aby sięgnąć po wysoko zawieszoną suknię. Doświadczenie pozwala mi być o krok przed .... dzięki temu reportaż wygląda naturalnie, każde zdjęcie harmonijnie łączy sie z kolejnym. Uważam, że właśnie taki reportaż będzie największą pamiątką. Ale nie zapominam też o zdjęciach które nabierają mocy wraz z upływem czasu. Zdjęcie grupowe, z rodzicami, dziadkami, znajomymi - to one będą pamiątką po latach, bo na nich będą bliskie Wam osoby.

Nie napisze, że wykonałem tyle ślubów, posiadam tyle lat doświadczenia. Moje postrzegania świata jako fotografa ślubnego zmieniło się już wielokrotnie i zapewne zmieni sie jeszcze nie raz. Nie będę Was przekonywał, że każdemu da się zrobić wspaniałe zdjęcia, że każdego można ustawić, pokazać mu co i jak, że na pewno wyjdzie dobrze. Sami to oceńcie oglądając zdjęcia w moim portfolio. Ja chciałbym abyście czuli sie nieskrępowani, abyście byli sobą. To są zdjęcia dla Was, sesję ślubną potraktujcie jak randkę, spacer z dala od otaczającego Was zgiełku. Jestem otwarty i szybko nawiązuje kontakt, lubię z Wami rozmawiać ale na sesji chciałbym abyście zapomnieli, że jestem obok Was. Wtedy będziecie sobą a je będę mógł fotografować tak jak czuję.

Często zadajecie mi pytanie czy mam ukończony kurs liturgiczny kurs dla fotografów. Tak mam, ale Wam mogę zdradzić, że przez te wszystkie lata które fotografuję tylko 3 razy księża prosili mnie o okazanie legitymacji.

A teraz już nie zajmuję więcej czasu, siądźcie na chwilkę, zobaczcie moje zdjęcia i napiszcie do mnie.

Albert

Formularz kontaktowy

Dane zostaną przekazane fotografowi.

PORTFOLIO FOTOGRAFA

fotografia na wesela - Łódź 45
0
fotografie weselne - Maków Mazowiecki 52
0
zdjęcia ślubne - Piotrków Trybunalski 49
0
fotograf na wesele - Garwolin 127
0
zdjęcia śluby - Warszawa 55
0
fotograf na slub - Siedlce 46
0
foto wesele - Łowicz 51
0
fotograf ślub - Puławy 48
0
fotografia na ślub - Jabłonna 49
0
zdjęcia ślub - Ząbki 120
0
zdjęcia wesela - Płock 42
0
fotografia na śluby - Żyrardów 39
0
fotograf slub - Jabłonna 43
0
fotografie ślubne - Lubartów 43
0
fotografia na wesela - Łowicz 41
0
fotograf na ślub - Wołomin 113
0
fotografia na śluby - Grójec 37
0
fotograf ślub - Warszawa 233
1
zdjecia na sluby - Garwolin 255
0
zdjecia na śluby - Jabłonna 38
0
fotograf na wesela - Garwolin 124
0
zdjęcia ślub - Ryki 264
1
zdjecia slub - Tarczyn 127
0
zdjecia sluby - Płock 41
0
fotografie na ślub - Jabłonna 100
0
fotografie na slub - Ryki 38
0
fotografie weselne - Konstancin 197
0
fotografie na ślub - Warszawa 37
0
zdjecia wesela - Kock 33
0
zdjecia ślub - Marki 40
0
fotograf na wesela - Marki 132
1
foto na ślub - Lublin 47
0
zdjęcia sluby - Grójec 31
0
zdjecia na slub - Sandomierz 264
0
fotografia na wesele - Piaseczno 87
0
fotografie wesele - Piaseczno 97
0
foto wesele - Wołomin 548
0
fotografia na slub - Garwolin 148
0
fotografie na sluby - Piaseczno 32
0
fotograf na sluby - Sochaczew 108
0
zdjęcia wesele - Łuków 27
0
foto ślub - Płock 35
0
foto ślub - Łódź 31
0
fotografia na wesele - Puławy 257
0
fotografie ślubne - Kock 27
0
zdjecia ślubne - Łowicz 32
0
fotograf slub - Kielce 31
0
fotografie ślubne - Warszawa 29
0
fotografia na sluby - Płońsk 30
0
zdjęcia wesele - Zakopane 26
0
foto na sluby - Kock 37
0
zdjecia sluby - Kock 39
0
fotografie ślub - Sochaczew 25
0
zdjęcia ślubne - Lubartów 24
0
fotografia ślub - Konstancin-Jeziorna 28
0
fotografie na sluby - Ryki 28
0
fotografie na ślub - Łuków 30
0
zdjęcia na wesela - Piotrków Trybunalski 25
0
zdjecia na slub - Łuków 27
0
zdjęcia na sluby - Piaseczno 26
0
foto na slub - Marki 29
0
fotograf sluby - Lubartów 24
0
zdjecia ślubne - Żyrardów 30
0
foto na slub - Ryki 25
0
fotograf śluby - Piotrków Trybunalski 23
0
zdjęcia na wesele - Grójec 28
0
fotografie ślubne - Konstancin-Jeziorna 24
0
zdjecia na wesela - Płońsk 25
0
fotografie ślub - Piotrków Trybunalski 27
0
fotografie weselne - Płock 28
0
zdjecia slub - Garwolin 27
0
fotografie z wesela - Konstancin-Jeziorna 29
0
fotografie weselne - Lublin 25
0
foto sluby - Warszawa 24
0
fotografie ślubne - Sochaczew 27
0
fotografia wesela - Zakopane 22
0
zdjęcia ślub - Konstancin-Jeziorna 20
0
foto na wesele - Piaseczno 24
0
zdjecia ślub - Łuków 23
0
zdjecia na sluby - Łódź 29
0
zdjecia sluby - Sochaczew 24
0

Sprzęt

Czy będąc w restauracji pytacie kucharza w jakich garnkach gotował jedzenie?

Moi drodzy - pracuje na pełnoklatkowym sprzęcie Nikon FX (D4s, D4), jednocześnie używam 2 aparaty a 3 traktuje jako zapas na wypadek awarii.

O sprzęcie mogę napisać tylko tyle - jest zdecydowanie za duży i za ciężki. Ja mam za zadanie zrobić zdjęcie, a nie przestraszyć kogoś przed obiektywem. Chciałbym aby mój sprzęt był taki zgrabny i lekki jak Leica.

Ale na koniec zdradzę Wam sekret - obojętnie jak dobry nie byłby aparat to i tak zdjęcia robi fotograf.

Oferta cenowa

Nazwa
Cena
Opis
Cena

Oferta standardowa

2900 zł
2900 zł
Fotograf Albert, Warszawa
Fotograf Albert, Warszawa Ocena: 5,00 / 5 1 opiniaopinie
Przy wyborze fotografa nie kierowaliśmy się opiniami ale interesowały nas zdjęcia. Dlatego wejdźcie w galerię i sami się przekonajcie - zdjęcia mówią same za siebie! Jest w nich radość, jest urok i magia a tego właśnie oczekiwaliśmy. Ponadto Albert to bardzo ciepły człowiek, przy którym zniknęło całe nasze napięcie a my z łezką w oku spogladamy teraz na efekty jego pracy:) Dziekujemy Ci Albert ! Monika i Paweł
Monika i Paweł Styszko, ślub: 2012-04-14