Fotografia ślubna – artykuły i porady

O TEMATYCE ŚLUBNO-WESELNEJ

Wystrój kościoła na ślub - które dekoracje wyjdą najlepiej na zdjęciach?

Wystrój kościoła na ślub - które dekoracje wyjdą najlepiej na zdjęciach?

2018-01-10
Świątynia w dzień ślubu emanuje dostojnością i blaskiem. Przekraczając próg kościoła, by dojść do ołtarza i zawrzeć związek małżeński, oczekujemy, że wnętrze będzie równie niezwykłe, jak nastroje pary młodej i gości. Decydując się na ślub kościelny, przed oczyma stają same wzruszające i równocześnie stresujące momenty. Co zapamiętamy? Najczęściej to, co zostanie uwiecznione na zdjęciach. Jaka powinna być dekoracja kościoła na ślub? Które dekoracje najpiękniej zaprezentują się na fotografiach?
czytaj więcej
Zdjęcia ślubne w ogrodzie

Zdjęcia ślubne w ogrodzie

2017-12-12
Ślubne sesje w plenerze wydają się zdecydowanie najłatwiejszą opcją – przyroda robi za nas kawał roboty! Jest idealnym tłem i narzuca charakter zdjęć. Dla fotografa ślubnego to także niewyczerpana możliwość ujęć i ciekawych kadrów. Dzisiaj chcemy was zainspirować do tego, aby na sesję ślubna wybrać właśnie ogród. W czym tkwi wyjątkowość takiego miejsca?
czytaj więcej
Grupowa fotografia ślubna | Inspiracje!

Grupowa fotografia ślubna | Inspiracje!

2017-11-07
Grupowe zdjęcia ślubne stają się dla fotografa największym wyzwaniem. Nie tylko dlatego, że powinien znaleźć odpowiednie miejsce na dobre ujęcia, ale również ze względu na okiełznanie sporej liczby osób, które muszą pozować i poświęcić swoją uwagę. Trzeba je zebrać i zdyscyplinować, oderwać od stołu lub zabawy i przypilnować, aby wszyscy wyglądali równie dobrze.
czytaj więcej
Szalone i niezwykłe sesje ślubne

Szalone i niezwykłe sesje ślubne

2017-10-12
Fotografię ślubną można traktować jako osobną i nieprzewidywalną dziedzinę sztuki. Zarówno ze strony fotografów, jak i par młodych nie brakuje szalonych, nietypowych pomysłów na zdjęcia ślubne, przypominających czasem niemalże ryzykowanie życia! Woda, góry, powietrze, a nawet… stan nieważkości – każde warunki są dobre, aby zrobić idealne fotografie. Staną się później wyjątkową pamiątką, pokazując równocześnie charakter nowożeńców. A może bardziej: temperament fotografa-artysty?
czytaj więcej
Fotografia ślubna w podróży. Niezwykła historia!

Fotografia ślubna w podróży. Niezwykła historia!

2017-09-11
Sesja ślubna nie zawsze musi mieć miejsce tego samego dnia, co ślub i wesele. Fotografowie ślubni często proponują spotkanie w innym terminie, kiedy para młoda jest bardziej wyluzowana i może poświęcić na sesję kilka godzin. A co powiecie na ślubne zdjęcia w podróży poślubnej? Wrócimy do tego pomysłu, jednak najpierw chcemy wam przedstawić szaloną parę młodą, której historia jest naprawdę ciekawa!
czytaj więcej
Gdy fotografia ślubna zamienia się w sztukę

Gdy fotografia ślubna zamienia się w sztukę

2017-08-28
Czasem nowożeńcy stają się dla fotografa ślubnego inspiracją, by pójść dalej. Najlepsi przekraczają granice, bawią się formą, nadają fotografii ślubnej zupełnie nowy, fascynujący wymiar. Tam kompozycja, ilość planów, tło, są o nieraz ważniejsze od samej pary młodej. Warto jednak złamać konwencję, by móc zacząć obcować ze sztuką.
czytaj więcej
Najlepsze zdjęcia ślubne - jak współpracować z fotografem w tym ważnym dniu?

Najlepsze zdjęcia ślubne - jak współpracować z fotografem w tym ważnym dniu?

2017-08-08
Jak współpracować z fotografem, aby zdjęcia ślubne miały swój urok? Zachęcamy do zapoznania się z siedmioma prawdami o współpracy fotografa z Młodą Parą.
czytaj więcej
Fotograf ślubny z dronem?

Fotograf ślubny z dronem?

2017-08-07
Dron na weselu i ślubie wzbogaci klasyczne video, umożliwi szeroką wykonanie panoramy, zbiorowego zdjęcia wszystkich gości, pozwoli na nietypowe ujęcia. Jakie są koszty takiej usługi i co, za jej pomocą, pokazywane jest najczęściej?
czytaj więcej
Wypożyczenie Polaroida na wesele - ciekawa alternatywa dla foto-budki?

Wypożyczenie Polaroida na wesele - ciekawa alternatywa dla foto-budki?

2017-07-12
Od dwóch lat powodzeniem cieszy się o wiele tańsza alternatywa – wypożyczanie na kilka godzin aparatu do robienia natychmiastowych zdjęć Polaroid. Błyskawiczne uwiecznianie wyjątkowych chwil z Polaroidem kosztuje średnio 50-200zł. Wspaniale sprawdzi się na weselu - goście oprócz życzeń, mogą wklejać do księgi pamiątkowe zdjęcia.
czytaj więcej
Sesja ślubna w studio fotograficznym

Sesja ślubna w studio fotograficznym

2017-07-21
Ciekawe rozwiązanie i dobry pomysł na sesję w studio, gdy za oknem pogoda nie do końca nadaje się na dobre ujęcia. Taka sesja idealnie wpasuje się w oczekiwania scenerii dla Pary Młodej, gdyż można go po prostu dobrać, bez tracenia czasu na poszukiwania idealnego miejsca na sesję ślubną.
czytaj więcej